5 September

Hostan har blivit värre och nu har jag skitont i öronen också.. bara det inte är öroninflammation =/ I helgen har jag kurerat mig så mycket det gått! Vilat, kollat på tv, vilat lite mera. Var nere en kort sväng vid marknaden i lördags, men det blev ju bara värre då! :(

Om 3 veckor fyller jag 18 år och vill mer än gärna fira detta med en liten fest/kalas MEN! får inte det för pappa, jag kommer inte ens få nånting när jag fyller år.. förstår ni hur oälskad jag är egentligen av min pappa!? Liksom jag fyller 18 år och det är stor men han kan inte göra nånting alls! Okej.. jag har inte firat en enda födelsedag sen jag typ var 10 år (pappa glömt bort osv) men nu när jag fyller 18 år kan han väl offra sig lite och förstå hur viktigt detta är för mig!!! får ganska mycket ångest när jag tänker på detta hoppas verkligen att det löser sig på något sätt!!! men jag är helt pank så jag kan ju inte ens köpa mat, tårta och sånna grejor och pappa lär ju inte göra det heller... suck!

Nu ska jag ta en kall duch eftersom jag kokar och sen lägga mig framför tv och ta det jävligt lugnt!

Kommentarer
Pauline

usch, låter inte kul, min näsa bara rinner och rinner!!

2010-09-05 12:30:07
URL: http://denlillatrotsiga.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: