Ledig Dag

Idag är jag ledig ifrån skolan och det är väldigt skönt! Men min dag har ändå varit fullspäckad...

11.55 träffade jag Tim och jag peircade mig i näsan (som jag nu ångrar och det gör svin ont) Sedan gick vi till Middway och käkade lunch. Efter lunchen gick vi hem till mig och slappade tills kl blev 15.00 och jag möte upp Annika (min socialsekreterare) vi tog en fika och pratade lite, sedan gick jag hem igen

Här hemma så har jag suttit vid datorn, planerat cyckelsemestern med Emma och tagit en duch. Nu väntar jag på att despret houswifes ska börja och sen blir det att sova

Får se hur det går att sova med all den smärta jag har i näsan.. trött är jag iaf och ska upp 06.00 imorgon!


Såhär ser den ut..

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: