Saturday evening

Hej alla underbara ♥

Min lördag har varit great! städat rummet, pluggat lite och rensat bland familjens alla kort.. hade en underbarn barndom i alla fall om man får låta korten tala! Ska sitta och små pilla med det imorgon också tror jag.. lägga in dom i rätt kateogrier osv så får jag också köpa fina fotoalbum & ramar till dom :) håller även på att ladda över alla korten ifrån datorn så jag kan ha dom som vanliga kort.. om ni fattar hur jag menar!?

 

Annars idag så har jag inte varit så hälsosom.. skyller på vädret och en snäll pappa?? ;) ska vara uppe ett tag till framför datorn och musik ♥ men vi hörs imorn igen, Kraam


Kommentarer
Pauline

yeah!

sötnöt!! <3

2010-08-30 17:31:34
URL: http://denlillatrotsiga.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: