Fan att komma på rubriker

God morgon ♥

Idag börjat mitt hälsosamma liv, senare idag ska jag ut och springa en runda i ljugsnässkogen och innan dess blir det att städa rummet och plugga en massa.
Har ju fått liite högt blodsocker (INTE diabetes) så hejdå till godis och hej till frukt, men känner mig taggad inför detta och inget sug alls efter sötsaker.. om jag skulle gå ner några kilo skulle ju inte skada heller ;)

Nu ska jag ducha, fixa ordning mig snabbt och sen blir det städning... hörs senare ♥


Kommentarer
Jennie ♥

hej tjejen!

de so jag lagt ut på den sidan, kan man köpa oavsett :) så jag mejlar dej om alla uppgifter! för dej gäller priset 50 och INTE 70 som de står i mejlet :)

kram på dej!

2010-08-28 21:32:08
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: