Idag och igår

16 november. Jessica fyllde 18 år, grattis!!! =) Jag och emma var på en rolig och intressant föreläsning som hete Mr toruette och jag där en man som kom från norge berättade om sin historia och resa om när han hade toruette och blev frisk från det, tog även en liten fika som var mysigt. Annas den dagen så var det att det var en lång dag och när jag kom hem åt jag lite, kollade lite på TV och sen blev det sängen.




17 november Underbar dag! Började med svenska där vi alla i klassen satt och diskuterade och hade det mysigt, underbar gemenskap <3 Efter svenskan satte jag mig i caféterian tsm med klassen, tjöta lite och hade det trevligt! Sen kl 10.00 blev det dags för utvecklingssamtal, pappa kom inte... ovanligt??? men det hela gick bra ändå! Dock mkt frånvaro men ska skärpa mig!!! Vill ju inte ha möte med rekton.... Skolkyrka med annelie, anders och en ungdomsledare från grimsås som alla i cafét tkr var snygg höhöh Kommer inte ihåg ungdomsledaren hette... Men iaf anders förklarade för mig vad som menas med att inte samla några skatter på jorden och han målade en fin teckning så nu förstår jag =D och så fick jag en dollar sedel av han =D =D snällt av han ^^ Efter skolkyrkan som var mysig gick jag emma och jimmy och åt sen satte jag och emma ner för att prata lite, sen samhällslektion som jag älskar!!! Och sista historia, fick mkt beröm idag hehe



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: