Träff med familjen

God kväll ♥

Idag var man i den stora staden Borås och hälsade på Syster, hennes två söta barn, systers man, mamma, lillebror sebbe, bodil och så sonja såklart!
Min syster hade förberett massor det blev lunch, fika, godis och allt möjligt gott =D bra för mig som älskar sånt ^^ fick även lite presenter eftersom jag fyllt år! Av min mamma fick jag en glasskål som var hjärtformad och av syster och hennes familj pengar (som alltid när jag är där) hehe och en burk med goda nötter! (var väl ingen present men ändå!)

Nu ikväll blir det att kanske läsa, tv en stund men lär nog lägga mig tidigt, ledig imorn såå skönt!!! Men just nu blir det en stund till vid datorn och sen lär jag väl göra nått i alla fall haha!






min present av mamma


Kommentarer
pauline

<3<3<3

vilken fin present!

2010-10-02 14:05:30
URL: http://denlillatrotsiga.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: