Nu har det blivit kväll

Hej Hej ♥
Har inte bloggat sen söndags, har helt enkelt inte haft något att blogga om direkt! Idag var jag hos tandläkaren och har jättefina tänder enligt henne ^^ åt pizza idag med emma och jim, ganska trevligt! beställde studentmössa idag också, jävligt dyrt! =/ får se hur det blir med betalningen, annars får jag väl springa ut med en keps eller nått ^^har även blivit klar med cissis inlämmning :D jävligt skönt! så ska bara renskriva och sen mejla iväg den imorgon, har sovmorgon till 11.40 men hade tänk komma till skolan 10.00 ungefär för att göra detta!
Ska borsta mina gaddar nu så dom fortsätter att vara fina hehe och sen blir det att sova, sov 10 timmar igår och känner att jag behöver så mycket sömn för att kunna funka!
God natt så hörs vi!


lite suddig ego bild jag tog i fredags

Kommentarer
pauline

SVAR: jag är helt okej. men det är jobbigt nu. tack.

görs?

2010-09-29 09:22:10
URL: http://denlillatrotsiga.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: