Im kind of happy today

Hellu ♥

Hemma efter en låång dag i skolan, men en bra sådan! Första lektionen var Människor i behov av stöd där jag och Sara jobbar tsm och vi gör ett arbete om barn med Down syndrom, var ju hemma igår och sjuk så Sara har typ redan gjort allt men det är bara att haka på!
Sedan blev det lunch, en chocklad bit :D (äcklig fisk) och en stund vid datorerna för att tråka ut sig lite ;P Sedan var det dags för Kommunikation där jag gjorde... inget! jo åt mera chocklad ;D upptäckte också att man kunde köpa pankakor med sylt och glass i cafeterian så det lär jag nog göra nån dag :D
Sista lektionen var med Cissi (kommer inte ihåg vad kursen heter) vi gick i alla fall igenom en bok vi läser, jobbade lite med fallbeskrivningar. På rasten under den lektionen hade jag och Alexandra mat äta tävling med cheeasbollar behöver jag säga vem som van! ;)

Här hemma har jag stoppat i mig lite käk och nu blir det plugg ända fram till idol börjar 20.00 lite MSN och FB också!


Jag alldeles nyss foto tagen av pappa




Kommentarer
ulrica sandell

hoppas det kommer mer sådanna dagar.kram

2010-09-08 18:29:36
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: