Igår kväll - Åsenhöga

God Morgon!

Fy fan vad jag hatar våran datorn den är såå seeg och jag som hatar sega datorer.. vi ska göra en återställning utav datorn när jag fått över alla mina bilder på USB då hoppas jag att den går fortare efter det!!!

Igår var jag en stund hos Emma och Astros som nu också bor där :) vi gjorde väl inte så mycket.. tog en promenad till Ica i regnet bara för jag var så godis sugen och när vi kom hem igen fikade vi haha.
Halv 7 åkte vi till ungdomsmöte i åsenhöga, det var en jättetrevlig kväll och jag fick träffa pauline :D det visste jag inte att jag skulle träffa henne så det blev en glad överraskning :D





Fanns inte så många "normala" bilder ;)


Kommentarer
pauline

ut med alla bilder på face! NU! :P

2010-09-26 14:50:50
URL: http://denlillatrotsiga.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: