En dålig dag, men fick skrattanfall av en teckning

Det har varit en helvetes dålig dag.. vaknade upp pigg och glad men det ändrades snabbt! Gråtit två gånger, bråkat med Isabel, gjort ett dåligt psykologi prov och bara allmänt nerstämd.
När jag kommer hem upptäcker jag att min astma medicin inte ligger i väskan.. hoppas den är i skolan! När jag skulle cykla iväg till Ulrika för att prata ut upptäckte jag att cyklen var snodd =/ även mina hörlurar har gått sönder idag, i alla fall ena så jag kan i alla fall lyssna med en lur ;P

Allt går verkligen fel idag, pappa är nere vid affärn och köper muffins (jag sa iaf att jag ville ha det) så jag ska tröstäta mig med det framför Ullared & "Lite sälskap" som kommer på 5an

En sak som gjorde mig glad idag som jag skrattade så mycket åt att jag grät och knappt kunde andas var åt Andreas teckning... vi skulle på ingermars lektion rita ett träd och i trädet skriva våra drömmar, intressen mm och Andreas träd är bara sååå rolig att titta på haha båda satt och skrattade i säket 10 min åt tecknigen hahaha


kolla bara!!!

Kommentarer
Syster

vad tråkigt att du hade en jóbbig dag!! hoppas att du hittar din cykel eller att Anders kan köpa en ny åt dig. provet gick säkert bättre än du trodde,ibland känns det bara så där!!

2010-09-13 22:14:21
Pauline

svar: hahah! jag har samma problem, pank! men om två veckor blir kanonens! jaa, fråga emma och alle!

hur är det med dej? :) gullig teckning!:D

2010-09-14 18:01:40
URL: http://denlillatrotsiga.blogg.se/
lisaa

fleer dagens outfit!!! du lovade!! :D:D:D:D

2010-09-19 00:20:50
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: