Tisdag

Hello! Är hemma från en kort dag i skolan. Sket i svenskan så jag kom till skolan vid halv 10 räknade lite matte, sen kom annelie vi pratade och spelade lufashack, jag van 2 gånger ;) Hade sen 30 min matte... Möte upp Emma & Charlotta och åt med dom, lasagne idag, gott!
Ingen skolkyrka idag sätt ist och spelade kort i cafetérian med emma och lotta. Sista lektionen var samhällskunskap där jag och malin fick ringa till kiki, sara och renate för vi visste inte vart vi skulle vara hehe kom 10 min försent, men det var lugnt

Nu sitter jag och lyssnar på "Jag vill lära mig att se Dig Gud" på youtube den är så himla bra!!! Blir nog att softa här tills pappa kommer hem det är middag.

Skriver nog senare ikväll!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: