Love is confusing

Hemma igen efter att ha träffat Sonja våra träffar går så himla fort :( men jag är ändå glad att vi iaf kan träffas och prata. Samtalsämnet var om J, skolan, fats ändå mest bara om J, jätteskönt att prata ut och har nu ändrat mina åsikter om J.

Bollen ligger hos honom det är han som får ta kontakt med mig om han vill höras av jag får bara vänta och se vad som händer... Det här är jobbigt för han och jag förstår det. Är faktiskt inte arg eller besviken längre allt känns bra nu!
Kan nu även gå vidare... kommer ju alldig sluta tycka om han men ändå! Aja nog pratat om det

16.00 hämtar annelie mig och vi ska till församlingshemet och baka. 18.00 drar återträffen igång, jättekul!!!




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: