Blandat babbel

Har nu varit hemma från skolan en bra stund.  lektionen Fritidskunskap var en jättebralektion! Min lärare bjöd mig på godis, jag, andreas och vår lärare disskuterade homosexulitet, bonde söker fru och ett TV program som gick i Tisdags. Vi lyssnade på musik och hade et anmält trevligt!
Fick även mycket gjort! Efter Fritidskunskap blev det en 50 min Matte som också gick jättebra!

Här hemma så har jag hunnit med:
♥ Vilat
♥ Ätit middag
♥ Pluggat (samhällskunskap, svenska och ULS)

Kvällen som är kvar ska jag:
♥ Plugga mera svenska
♥ Gå en promenad
♥ Dusha
♥ Börja på uppenbarelseboken i biblen
Sova

Hoppas ni får en bra kväll! Säger nu God natt & sov gott!



Kommentarer
Anonym

Hej:D hur är det med dej idag? :D

2010-01-29 12:30:41
URL: http://eweman.blogg.se/
sandra

Hallå där!



Du har väl inte missat min tävling som är om 1000 kronor i en valfri butik? Det är du som väljer vart du vill ha dessa pengar! Nya tävlingar varje vecka och för att inte du ska missa någonting som passar dig bra kan du följa mig via bloglovin.

Hoppas att du är med och tävlar!

Lycka till...



/Sandra

2010-01-29 13:18:34
URL: http://sandera.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: