2 Februari

Jag vill bara att någon ska tycka om mig och vissa att dom bryr sig. Vet inte hur det ska bli bra igen!? Kommer inte ihåg sist jag verkligen var lycklig, glad och skrattade!?
Folk tror att jag mår bra, ingen ser mig, ingen frågar hur jag mår, ingen bryr sig för dom tar förgivet att jag mår bra... men jag gör inte det!

Man har får kämpa med mkt här i livet, för mkt ibland kan jag tycka! Vet inte hur jag ska orka med allt!? Alltid är det något som man får kämpa för, stort som smått men nått är det alltid!

Övergiven av den som "alltid" kommer älska en!? Jag gråter, jag vill ibland dö, och vad finns då Gud och Jesus? Det får mig att börja tvivla om dom verkligen existerar!? Han ser ju att jag mår dålig, jag ber, söker hjälpt men ingen händer!!

Fuck this säger jag bara!!!






Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: