God morgon

God morgon!
Idag är det redan Onsdag, hade svårt att kliva ur sängen idag var såå trött men nu är jag uppe och nyduchad! Drömde extremt knäppa drömmar haha! Ibland vet jag inte vad det är för fel med mig när jag drömmer så knäppt haha!

Mina planer denna morgon är att:
♥ Blåsa håret
♥ Klä på mig
♥ Platta håret
♥ Borsta tänderna

Sedan är jag nog klar för att träffa Sonja. Vet inte hur det blir med lunchen idag (hon har inte hört av sig) Men man får hoppas att den blir av :)

Ha en fin morgon alla♥




Kommentarer
Therese - Bloggar fran Dubai!

Heeej!



Forlat, jag kommer gora lite reklam for mig har.. :( Ja vet, det ar sjukt trist. Och du far hata mig for det! Meeeen...



Nu ar det sahar, jag tavlar om att vinna veckans blogg, sa kan inte du ga in pa min sida, & klicka pa lanken & rosta pa mig? Man kan rosta hur manga ganger som helst, men om du bara lagger en rost sa skulle jag bli jatte glad!!!!



Forlat igen... :( Hoppas du far en bra dag!!

2010-02-17 12:08:46
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: