3 Februari

Hejsan! Har varit hemma ett tag nu... lektionen pedagogisk ledarskap gick bra! Efter den lektionen hade vi klassråd! där vi bla gick igenom hagatorpsdan, BF dagarna och övernattning på Holsjunga med klassen.

Veckorna 9-13 skulle jag praktisera på servichuset glimmringe i Limmared (5 km ifrån där jag bor) och då tyckte mina lärare att jag kunde cyckla dit!!! :O never!!! så jag kan inte vara i Limmared =( Jag som tyckte att det skulle bli roligt där... ska ist kanske vara på kortis i Tranemo, men där blir också bra tror jag!!! =D

Efter skolan möte jag upp Sonja och vi tog en fika =D mums på fikat och det var trevligt som vanligt! Pappa flyller 50 år idag så ikväll ska vi fika, har köpt hem en tårta och läsk, mums =)

Grattis pappa på 50 års dagen älskar dig fast vi inte alldid kommer så bra överens alltid♥



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: