Tisdag - Kväll

Hellu ♥

Tisdag idag och en bra sådan! Skolan var bra idag också, kan inte bli annat när man går i en underbar skola, har en underbar klass, lärare & kompisar.. känner redan nu att jag inte vill ta studenten!!!

Kollade en stund på Snabba Cash ikväll, men råkade trycka på stopp när jag egentligen skulle trycka på paus haha! typiskt mig egentligen! jag orkade i alla fall inte sätta igång filmen igen hehe kanske kollar jag på den till helgen.

Har två alternativ idag.. gå och lägga mig 22.00 eller stanna uppe och kolla på Criminal Minds som kommer 23.45 och då blir det ju sängen ganska sent! jag var ju ganska död idag i skolan och somnade nästan på psykologin hehe


Bjuder på en bild då jag och Emma var ute och fotade


Kommentarer
Pauline

snygging! :)

2010-08-31 20:08:37
URL: http://denlillatrotsiga.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: