Snabba frågor

Hur bor du: I en lägenhet
Brukar du komma i tid: ja, oftast
Hur lång är du: 1,48 cm
Kan du laga mat: nja, micro mat ^^
Vad jobbar du med/pluggar du: Går andra året på Barn & fritids linjen
Vad har du på dig just nu: Mjukisbyxa, linne, BH, trosor och sockar
Har du någon fobi: Tomtar
Hade du en bra kväll igår: Ja den var mysig
Vilket är ditt senaste inköp: Lösgodis
Din favoritdryck på morgonen: Oboy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: japp
Vad hade du sönder senast: min mobil
Vem snackade du med senast: joakim, min bror
Varm favoritdricka: Coca cola
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten eller läsk
Alkoholhaltig favoritdricka: vet inte
När gjorde du senast något riktigt dumt: Idag
Saknar du någon just nu: Nja lite
Vad ska man göra för att få dig irriterad: ljuga för mig eller låssas bry sig när man inte gör det
Någon jag stör mig på: J
Intressen: Kolla på film, vara med emma, datorn, musik, vara ute mm
Senaste person du kramade: Emma i fredags
Senaste person du ringde: Sonja
Senaste person som ringde dig: annelie, idag
Vad drack du senast: Coca cola
Vill du ha barn: Japp
Längtar du till din nästa födelsedag: ja vf inte
Har rakat dina ben någon gång: ja hehe
Är du sugen på något nu: läsk..
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga
Använder du hudkräm: gjorde, min är slut
Attraheras du av män med skägg: ja lite är ok
Micro-pop eller poppa själv: poppa själv
Brukar du baka: sällan
Röstade du i det senaste valet: nope
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ibland, ibland inte
Vilken låt lyssnade du senast på: Love hurts
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: fiskpinnar, korv
Har du pengar på mobilen: nej men gratis sms

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: