Glömma dig?

Nu är jag här igen då jag ska glömma dig! Känslorna går verkligen up & ner. Vet ju vad JAG vill, egentligen! Men jag vågar ju inte... kanske förlorar jag dig som vän då? Och inget kan ju bli detsamma om jag berättar! Men tänk om du känner samma som jag och jag är feg som inte berättar, men du är då också feg... fast du har ifs andedling till att ta det försiktigt... Men ändå!

Vi känner varanndra inte så bra! Några sms i månanden och vi träffas typ 1 grr om året? Känner ju inte ens dig, inte ens ytligt. Så kanske lite meningslös att ösla tid och känslor på någon jag inte känner? Vill ju lära känna dig bättre, men hur? Du är apdålig på att svara på sms och vi träffas för sällan!

Kanske lika bra att glömma?



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: