Första Advent

God morgon! Vaknade 09.08 idag ovanligt tidigt för att vara mig hehe men nu har jag iaf duchat och fixat ordning mig lite smått, blir att gå runt i mjukis kläder men ska nog bara vara hemma idag? Hade lite svårt att somna , var någon fest utanför där dom ropade på Calle att sluta?? Hoppas allt är bra med Calle nu!?

Första Advent idag och snart är det Julafton, det går så snabbt! Mina planer idag är

♥ Läsa bloggar, kolla in facebook

♥ Äta lunch/middag

♥ Sätta up nya gardiner i mitt rum
♥ Sätta up ljusstaken och stjärnan i fönstret

 

Sen blir det nog bara att slappa framför, datorn/ TV lite matte och kanske en promenad, det är ju söndag och söndag är en slapp dag! Hörs under dagen!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: