En lång dag

Hej! Gick inte att logga in på blogg. se imorse så jag uppdaterar nu ist. Dagen har varit väldigt lång och är nu trött, kommer sova gott inatt! Tänkte berätta om min dag

Vaknade vid 08.00 duchade & fixade ordning mig, halv 8 gick jag till förskolan och kom dit 5 min innan jag skulle arbeta. Morgonen var lugn, fick också en kram av en 5 årig tjej. När vi skulle klä på barnen så blev det kaos, verkligen jättejobbit att klä på småbarn... Utevistelsen gick dock bra. Hade en liten sångsamling innan jag tog min rast och gick till skolan. När jag kom tillbaka från rasten skulle jag läsa en saga för tre 5 åringar, men bara ett barn lyssnade så jag gav upp. Satt sen och ritade men en tjej... vid 2 tiden kom min lärare + en som var lärare mot min lärare oxå vi pratade om hur det går om jag trivs osv... men det gick jättebra!
 Resten av eftermiddagen var ganska lugn, förutom vissa barn som inte lyssnar.... Innan jag gick hem var en mysig stund då jag lekte och spelade spel med barnen! Gick hem 17.00 och kom hem halv 6.

Har hunnit med att äta och kollat lite på TV. Nu blir det att läsa bloggar mm.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: