En bra dag

Min dag började 08.05 med idrott. Vi körde lekte två lekar, spökboll och en till som jag glömt bort namnet på. Idrotten var iaf rolig och allt gick bra. När jag, jessica och Iman var klara efter idrotten fick vi schus? av Imans pappa tillbaka till skolan, jättesnällt! Ute så regnade det nämligen!

Hade glömt mina nycklar hemma, så fick gå hem och hämta dom. Kom precis i tid till Samhällskunskapen där vi idag fick kolla på olika människor och säga vad dom jobbar med... för att se hur fort vi dömmer människor. Jag och alexandra jobbade tillsammans och  några rätt fick vi iaf.

När samhällkunskapen var slut så satte jag mig vid datorn, läste lite bloggar och kollade in facebook. Orkade inte stanna kvar i skolan så gick hem vid 12.00 tiden och gick och vilade mig. Missade svenskan och alternativ medicin.

Kommer inte kunna sova sen inatt, men tror att jag är ledig imorgon. Just nu väntar jag på att pappa ska komma hem så jag kan äta lite middag, har bara tuggat massor av tuggomin och druckit ett glass coca cola!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: