Dagen

Heelt slut i huvudet är jag och supersömning så blir en tidigt kväll idag med men inte lika tidigt hehe.

Förskolan idag var riktigt bra! Jag och min handledare madde satt och snackade om killar, och drömmar, mysigt! Har idag ochså arbetat från 06.00- 13.30 utan rast... Men det har gått bra ändå! Fick ta mkt ansvar idag, men tkr bara det är kul att jag får göra det, det vissar ju bara att dom litar på mig osv... Träffade min gamla SO lärare idag med, han som har en dotter på förskolan, vi småpratade lite, kul att han verkade bry sig :)

När jag slutade vid halv 2 gick jag till Cafét och tog en fika med sonja! Vi hade det jätteskojit & det var trevligt att träffas!

Nu är jag hemma igen och det blir nu, middag, msn, kolla mejl, musik, ngnt tv program, promenad kanske? Alltså rätt lugnt och skönt!!!


Hörs!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: