Allt känns skit

Fikat var mysigt, blev lite irreterad/ledsen när vi började pratade om min matte orkar inte prata om den... Iaf vi pratade om J om hur det blir med gegås nästa torsdag och så! Tyckte det var synd att jag inte gick till skolan idag, missade en väldigt intressant sak som jag skulle tyckt om, men men... inget att grubbla över nu kommer säkert fler chanser.
Efter fikat så gick vi till Alina´s som har öppnat i en ny jättefin lokal. Sonja handlade lite smink, men jag får vänta... När jag kom hem åt jag två korvar som pappa kokade ordning.

Nu är jag inne i mitt rum. Lyssnar på musik och surfar runt lite och känner mig lite ledsen och nedstämd över att jag inte gick till skolan... Har en svagt psyke och blir väldigt lätt arg och ledsen....

Aja ikväll blir det TV + fika och sen sängen börjar halv 7 imorgon!!!! Precis som sonja sa, det är omänskligt!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: