11 November

Hej hemma igen! Superseg i huvudet & trött efter en lång och ganska seg dag.

Min dag började 09.00 då jag kom till förskolan, hittade inte först men fick hjälp så hittade sen. Fick en liten rundtur och hälsade på barnen, sen var det fruktstund och efter det utevistelse där jag lekte med en 5 årig tjej. Efter utevistelsen gick jag till skolan för min rast/lunch kom tillbaka till förskolan 12.15 då jag var med på sagoläsning. Efter sagoläsning blev det fri lek där jag hjälpte massor av barn 4-5 st på samma gång, men det var kul! Sen kom mellanmålet och efter en kort mellanmål fri lek igen.

Min historialärares dotter går på samma dagis så träffade han där
Min föredetta SO lärares dotter går också där, men han träffade jag inte

Personalen är trevlig och barnen är snäll och roliga, så det blir nog bra! Ska ju bara vara där i 3 dagar i 3 veckor!

Imorgon börjar jag 06.00 (på morgonen) så ska lägga mig tidigt ikväll, är ju trött så det ska gå bra!

Här hemma så har jag ätit lite middag och nu blir det att surfa runt på datorn och lyssna på musik!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: