Tankar en onsdags kväll

Det verkar som att ingen förstår eller vill förstå. Jag har bestämmt mig och om inget drastisk händer så kommer det bli såhär! Du ser inte på mig som ngn vän, du bryr dig inte om mig, du låssas bara att du gör det. Du är falsk och du ljuger att du blir så glad av att träffa mig, av mina sms osv men det är bara bullshit! Har varit med om detta förut och tänker inte gå igenom det igen. Bäst att avsluta nu innan jag blir för ledsen, är redan ledsen och gråter för jag trodde inte detta om dig. Tror bara att du låssas och det sårar ganska djupt!

Funderar på att ta bort ditt nr, ta bort dig på facebook, ta bort gammla sms osv... lättare att glömma dig då! Du hör ju alldrig av dig ändå, om du nu gör det så gör du bara det för att vara artig! Inte för du bryr dig!

Var nog inte meningen att vi egentligen skulle träffas, det har väl bara blivit en börda för dig? ngn jobbigt!

Men tror inte att jag inte tkr detta är jobbigt för det tkr jag, trodde alldrig att du skulle vara en sån person? trodde inte du skulle vara så falsk? Men det är du.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: