Mycket har hänt

Hej! Har inte bloggat sen igår morse och det är för jag har haft mycket att göra och blogg.se / internet har kronglat, men nu bloggar jag igen :)

4/12
Idag vaknade jag kl 05.00 så är trött! Duchade & fixade ordning mig, gick iväg och jobbade på förskolan halv 7. Hela denna dagen har varit lugn och mysig! Har idag, ritat, spelat spel, läst med barnen, mysigt! Fick reda på mitt betyg från förskolan och  fick Godkänt, så det känns skönt!

Igår var jag på gegås, i falkenberg och jobbade, tänkte berätta om det

Arbetade på förskolan från 06.30 - 13.00. En bra dag som fort tog slut! 13.00 kom Sonja och hämtade mig vid förskolan och sen fick vi åka runt och leta efter min bror, men tillslut hittade vi han! Bilresan ner till falkenberg var seg...

Vi kom fram till Sebastian och Bodil i falkenberg vid 15.00 tiden. Då fikade vi, umgicks, spelade ett spel och fick se sebastians nya rum och dopbevis! Vid 16- 17.00 tiden åkte vi mot Gegås!

Kom fram till Gegås! Och började shoppa med en gång! Det var lagom med folk och jag hade det roligt! Shoppade mkt och är väldigt nöjd! (Vissar det jag har handlat imorgon) Åt god kvällsmat som bestod av hamburgare, pommes och cola innan vi åkte hem, nöjda, glada och mätta! Kom hem halv 10 (handlade för 10200 kr)


Kvällsmat på Gegås


Vår shopping vagn


Butiken!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: