Mitt 2009

Tänker nu göra en lista som har varit bra / dålig med 2009. Allt kommer jag ju inte ihåg vad som har hänt under året, men tar med det jag kommer ihåg.

Bra saker som hänt under 2009
Underbar vänskap med Isabel, hittat på massor av galet skoj, synd man inte hade blogg då hehe

♥Har fått större självförtroende & självkänsla, tummen up på det!
♥ Köpt / fått fina kläder så snart är nog drömstilen här =D
♥ Bra träffar i Falkenberg med sebastian (min halvbror)

♥ Alla roliga & trevliga stunder med Sonja! Så glad att hon finns i mitt liv

♥ Blev vän med Emma igen =D♥

♥ Att du är helt död för mig i mina ögon (J)

♥ Resan till skottland, minne för livet
♥ En bra & mysig jul =D

♥ Att jag fick kontakt med ulrica
♥ Mitt humör, lärt mig att inte ta åt mig av vad idioter säger eller gråta för någon som inte skulle gråta för en

♥ Lärt mig mera om kristen tro

♥ Alice & elisabeths studentfester som jag fick komma till =)

♥ Att jag fick lära känna Anders och Jakob

♥ Att matten börjar gå mkt bättre
♥ Relationen med pappa är lite bättre

Dålig saker som har hänt under 2009
Att min och isabels vänskap tog slut, men jag har bra själ till det
♥ Mitt humör som har varit väldigt argressivt
♥ Att jag skolkat så mycket och inte skött skolan
♥ Att jag och pappa hade en jättedålig relation

♥ Min APU praktik total katastof alldig mera!!!
♥ Att jag verkligen la ner så mycket tid på en stor idiot och lögnare

Det var allt jag kom ihåg... År 2009 var mycket bättre än 2008. Jag var på bättre humör och mer roliga saker hände i mitt liv. Nu väntar jag till ett nytt år med nya chanser! ♥

 

 

 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: