Mina julklappar

God morgon! Vaknade 14.00 idag, ganska misslyckat men somnade inte förens 04.00 igår... satt uppe och kollade på Criminal minds, lyssnade på musik och kollade på youtube klipp.

Har nu iaf duchat och fixat ordning mig. Blir att vara hemma och ta det lugn idag. Ska nu visa vad jag fick i julklapp.


Doftljus


Antecknings block


Foto album (som jag önskade mig)


En stor julgrans kula


Andra sidan


Cd skiva (fick den av min bror)


Påse godis med jättegott godis


Underkläder


Bad set


Smink


Pennor


Kalender


Massor av suddigum?


En stor toffs


Kommentarer
Sebbe

Hej =)



Snart , snart dyker de upp en systerblogg med mode för tjejer.

2009-12-26 15:42:01
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: