God morgon

Hade en konstig natt med många olika drömmar som jag inte fick något krep om. Har nu iallafall vaknat, 10.00 som vanligt, bara så att jag inte ska sova bort hela dagen, lätt hänt annars!

Pappa och hans sambo är i Göteborg och kommer hem vid 17-18 00 tiden och min storebror är också ute någonstans? så jag är själv hemma, men det är skönt tycker jag!

Igår kväll på UG var en trevlig kväll, fick reda på en nyhet som gjorde mig både glad och lite ledsen. Innan jag gick till UG tog jag en sväng in i samhället där det var långefredag, men köpte inget. Kom till UG 19.10 då satte jag mig ner tog lite fika och umgicks, fick goda skratt. Efter fikat var det dags för bibelstudie som Johan höll i och det var jättenyttit att göra så för man förstår mkt bättre. Efter bibelstudiet satt jag och annelie och pratade en stund, sen pysslande vi. Jag gjorde ett fult orginelt julkort till Jonas, men ska göra om ett här hemma.

Nu ska jag ducha, fixa ordning mig och äta lunch.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: