Det är nog över nu

Sakt det många gånger att jag ska glöma dig för mina känslor går verkligen up och ner för varje ny dag som kommer. Men tror nog är detta är över, för alltid! Inte ens som vänner skulle funka.

Vet inte varför jag sitter här och gråter, men det gör jag! Det är nog ingen som fattar hur mkt du betyder för mig och nu är allt över! Vill inte släppa taget, vill inte lämna dig, vill inte glöma bort dig, men det gör så jävla ont att inte göra det, tyvärr!

Du vet inget om mina starka känslor för dig! För dig är det helt ovetande om att jag sitter här och gråter med brustet hjärta, du vet inte hur mkt du betyder för mig och hur mkt jag gillar dig!

Det är nog över nu för alltid!



Kommentarer
Skiiiiipy

tråkigt..

2009-12-10 07:59:14
URL: http://skiiiipy.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: