Ont i näsan

Näsan där percingen sitter gör ont och det svider, kan inte röra ansiktet utan att det gör ont =/ Det blev inte som jag hade tänkt mig.. bara fult, det gör ont och det är jobbigt att ha den där =(
Annelie ringde och berättade att jag borde åka up till vårdcentralen och ta ut den, så att det inte blir infekterat för om det blir det så gör det apont och då får man ett ärr som alldrig kmr försvinna

Jag är hemma idag från min praktik, tråkigt för då får jag inte träffa alla härliga gammla människor =( men samtidigt kan jag inte gå när jag har såhär ont i näsan =( Tänkte sova länge idag med men annelie ringde mig 07.50 :P så det var den sommorgon det hehe

Ist får jag och säga AJ varannan minut och försöka göra något av denna dagen med (läs datorn)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: