Feelings

Du betyder så oehört mycket för mig vet inte om du har samma känslor för mig, men jag har starka känslor för dig. Nånstans hoppas jag att du tycker detsamma det skulle göra mig så oehört glad och lycklig, men tyvärr så blir det inte som jag vill i många fall. Du ger mig signaler, kanske är det jag som tolkar dom fel och hoppas på för mycket eller så är det så att du tycker om mig, varför skulle du inte kunna göra det? Tror inte jag kommer kunna tycka om en annan lika mycket som jag gör med dig. Du är en underbar person både på insidan och utsidan. Ibland känns det helt fel och jag vill säga up kontakten, ibland vill jag bara vara din vän och ibland hoppas jag på det omöjliga att det blir du och jag. Jag tänker på dig varje dag ibland är det jobbigt och då gråter jag ibland är det lätt och då ler jag stort. Jag har märkt att jag har varit lite avvisande mot dig i mina sms och fått dig att tror att jag inte bryr mig, men det ska jag ändra på. Inte vara rädd för imorgon kan man ju vara borta.....Hur det än blir så är jag glad att jag har lärt känna dig!

 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: