Lång Dag

Vet inte vad jag ska börja skriva om, finns så mycket att ta upp som hänt idag, kan ju inte skriva ner allt! haha!

Skolan började 08.05 hade en mysig stund i caféterian på morgonen med Angelica, Emil och en tjej jag inte vet namnet på ^^ På första lektionen hade jag och Sara redovisning.. tyckte det gick bra! På 15 min rasten vi hade sa Andreas en liten rolig grej ;) vet inte om jag ska ta upp den här dock ;P
Lunch åt jag med Emma och jag tog mycket lunch och åt nästan upp allt, duktig! Jag slutade 15.30 och då gick jag upp till växthuset och träffade Sonja.. vi fikade och satt och pratade, trevligt som vanligt!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt.. har inte så mycket ork till annat! Idol kommer 20.00 och kommer sitta här tills det börjar och sen blir det nog sängen efter Idol.


Finaste Lady ♥



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: