Tyck synd om mig för jag är sjuk

Snuvar och hostar fortfarande, gillar inte att vara sjuk! Sjukanmälde mig i alla fall idag så ska vara hemma i några dagar och kurera mig så får jag hoppas att det försvinner!
Var ändå nere vid skolan idag men bara för att vi skulle ta skolfoto, log på korten haha, tror faktist att dom blev bra kort, kan väl inte bli annat när man fotar BF08 haha ;) fotografen var snygg också ^^ Mattias runt 25 år pratade norrlänska haha det är nått med mig och folk ifrån norrland haha ;)

Nu ska jag snyta mig, ta bort all smink, byta om till mjukiskläder och lägger mig ner i sängen och vila en stund.
Vi hörs!


                                                         Jag Idag



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: