Skottland återträffen

Kom till församlingshemmet kl 16.00 för att hjälpa till med förberedelserna. Jag fick i uppdrag att dekroera muffisarna och jag själv tycker att dom blev fina & roliga!
18.00 började återträffen och vi började med att äta en god paj och umgås med varandra, till efterrätt var det muffinsar, kladkaka och kakor. Efter efterrätten blev det ett bildspel med bilderna från skottland, mkt roligt var det och vill verkligen tillbaka till skottland, vi hade det så kul där!
När bildspelet var slut körde vi who stolde the cockie  som var en klassiker som vi körde flera gånger varje dag i skottland. Efter en stunds lek blev det att lyssna på skottsmusik och sen en aftonbön som var seg. Halv 11 åkte jag hem efter en rolig kväll! Vi alla fick också en present, en kalender med bilder från skottland, väldigt kul!


Alla muffsiarna?


Glad muffins


Ledsen muffins




Kalendern





Kommentarer
beautyboxen - skönhetslyx, vardagslyx och annan lyx

missa inte januaritävlingen i min blogg där du man vinna finfina priser!



http://beautyboxen.blogg.se/2010/january/januaritavling.html



kram

linn

2010-01-05 17:31:09
URL: http://beautyboxen.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: