Nattligt prat

Gahh!!! Att man inte kan vara en snille på datorer. Har suttit uppe hela natten och försökt att fixa en bakrund till bloggen men det är tydligen för svårt för lilla mig för jag fattar absolut inget och det blir fel hela tiden!?!?
Någon som kan bloggdesign som vill hjälpa mig?

Sängen lockar inte för 5 öre vill sitta har vid datorn och göra absolut inget vettet alls!!! Nattuggla är jag idag med... Man får ju alltid tankar såhär på kvällen/natten när man är helt ensam och inga ljug kan höras då tränger alla känslor fram... lite depp kanske därför man ska sova då?

 Tankar

Jag trodde att du var den sista som kunde svika mig, men nu är det klart att ALLA kan svika mig. Saknar dig och saknar mina förhoppningar om en god vänskap med dig. För dig var orden bara tomma, dom menade inget för dig, det är nog det som gör mest ont, att du av alla människor sviker och ljuger för mig då finns det inget hopp. Det här är verkligen slut, alldrig mera några sms, alldrig mera se dig, alldrig mera prata med dig. Allt bra tar slut nån gång, specielt i mitt liv innan det ens har börjat. Tack ändå för våra fina minnen som inte betyder ett skit för dig, föresten det gör också ont att minnerna inte betyder något, men varför skulle dom göra det för dig? Jag är ju ingen i ditt liv!

//Ciao!

 


Kommentarer
Piinky♥

åh jag gillar din header =) Grymt fin



Kram

2010-01-03 09:05:10
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Evaneseè



Hej!



Byta färg på bakgrunden eller har du gjort en bakgrund med en bild, som du vill ha som bakgrund?



2010-01-03 12:30:59
URL: http://egosidan.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: