Natt tankar

Har svår att sova då är det bra att ha dator inne i sitt rum så man kan göra något annat så att tiden kan gå och man kanske blir trött.

Som alltid på kvällarna/nätterna tänker jag på J på dagarna går det jättebra att inte tänka på han, men det är just nu när allt är tyst runt omkring som tankarna och tårarna kommer. Fattar inte vad det är för fel på mig??? Vet om att du inte gillar mig så varför är alla känslor kvar??? Kan inte släppa in någon ny i mitt liv förens du är borta ur mitt... =/

Jag borde inte säga up kontakten med dig, det säger alla men det är jävlig svårt att inte göra dig för orkar inte!!! Varenda kväll gråter jag och saknar efter dig???? Men du vill inte försvinna ur min hjärta eller hjärna!!! Därför är det lättare att ta bort ditt, nr, från facebook, och alldig mera se dig... för nån dag kanske jag glömer dig, det skulle vara såå skönt! Inte för jag tror att du kommer försvinna från mitt liv på väldigt länge, men ändå! Allt pånminner om dig ju!!!

 

Det är inte ditt fel det är mitt fel.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: