Sleep Over

En sak är säker... Måndagar är inte min dag! Mer behövs inte säga om denna dagen. I helgen var jag hos Emma och här är ett litet inlägg om vad vi hittade på

Lördags:
Jag kom till Emma vid 19.30, åt en god kvällsmat och sen kollade vi på mello och åt godis. När mello var slut gick vi ut och lekte i den djupa snön. När vi kom in åt vi mat och spelade the sims. Vi gick och la oss vid 01.00-02.00.

Söndags:
Vi vaknade vid 10.00 åt då frukost. Efter frukosten bakade vi muffinsar. När muffinsbaket var klart satte vi oss vid datorn, kollade in filmer, spelade in två videbloggar haha! Sedan blev det middag och efter middagen satte vi oss vid datorn igen ^^
19.30 kom Catrin.. då gick jag, emma, catrin och magnus ner till kyrkan för en gudtjänst och nattvard. När gudtjänsten var slut gick vi ner till källaren, åt muffinsar, kollade på wallander film, mysigt


Emma i den djupa snön (innan det kom ännu mera snö under natten)


Jag på kvällen.. Innan läggdags


Muffinsbak


Emma :)


Mycket snö kom under natten!


Min outfit i söndags (igonera min konstiga blick??)


Jag.. i källaren av kyrkan och kollar på wallander :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: