En soft dag

Första lektionen som var människor i behov av stöd var inte läraren där, hon var hemma med sjukt barn så istället skulle man läsa till provet nästa vecka... men vi liksom sket i att läsa på och spelade fia med knuff jag kom två ena omgången, kicki kom etta och sen körde jag, anna och andreas två omgångar till och då totalt sög jag haha!!!
Efter en kort rast kom det en barnskötare till oss och pratade om barnsjukdomar, ganska segt för man visste allt redan hehe

Andra lektionen som var Pedagogisk ledarskap tjötade jag mest... och sen stack jag iväg tidigare och käkade en sen lunch och tog en fika med Ulrika, mkt trevligt var det!

När jag kom tillbaka till skolan gick jag till skolsköterskan och till skolläkaren... fick vänta utanför en stund och det brukar alltid bli sådär pinsamt tyst, men inte denna gången haha Andreas & Sebastian kan vara allt för roliga ibland hehe hos läkaren gick det iaf snabbt och bra... ska ta någon medicin och se om det blir bättre...

Och nu har jag kommit hem efter en soft dag i skolan! ♥



Min lunch som var god! tack till Ulrika som bjöd mig =)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: