8 Februari

Hemma!

Nu är jag hemma igen från en ganska seg men ändå snabb dag på något konstigt sätt! Dagen har varit bra! Brukar inte vara på humör på Måndagar, men idag är jag det! ;) Eftersom ni är super intresserad av min dag så tänker jag berätta om den! ;)

Första lektionen var Idrott. Kom 15 min sen men min lärare var såå glad att se mig, har inte varit där på ett tag... fick även beröm för jag var så duktig på fotbollen (själv tror jag mest att hon sa så att jag skulle komma tillbaka) Träffade även Angelica och hennes vän utanför och vi stod och snackade lite, trevligt värre!

Andra lektionen var Samhällskunskap. Nytt kort område om kommun & landsting... känner att det kan jag klara av! Gjorde klart alla frågor på denna lektion! Bra jobbat, veronica!

Sedan blev det en god Lunch med Emma & Jimmy... skrämde mina klasskamrater lite (inte meningen) och satt vid datorn tsm med Jimmy... bra rast

Tredje lektionen var svenska. Där jag imorgon ska diskutera framför hela klassen varför kärlek inte existerar, lite nervös!

Fjärde lektionen (och den sista) Alternativ Medicin. Där vi idag körde bildterapi, vi målande hela lektion... mina teckningar blev fula!

Nu blev det mkt text så här kommer dagens outfit:


Kofta: H&M
Linne: Lager 157
Legjeans: Köpta i thailand
Sockar: Kommer ej ihåg


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: