Just my feelings

Jag har aldrig tänkt på detta förut det är min vardag det är normalt i mitt liv och jag har inget att jämföra mig med det har alltid varit såhär, det är nog därför jag aldrig tänkt på det.
Men nu dom senaste veckorna har jag tänkt på det rätt mycket och inser hur mycket jag gått miste om, hur mycket jag egentligen behöver en mamma och hur mycket jag saknar att inte ha det! Jag saknar något som jag egentligen inte vet om hur det känns.. kan man sakna något man inte vet hur det är?

Min högsta önskan är att ha en frisk mamma så att man kan umgås, komma nära och ha den mamma och dotter relationen. Min mamma är ostabil och jag vet inte riktigt vart jag har henne, det har med hennes sjukdom att göra det vet jag!
Känns om att jag måste ta ansvar över min mamma, ta hand om henne osv och det känns jobbigt och det är något jag inte vill göra! 

Vi har missat såå mycket vi har missat allt ifrån min uppväxt att det är kanske svårt att bygga upp något nu och det kanske är försent, vi är redan främlingar för varandra! 

Tvungen att få ut lite... 


Kommentarer
Syster

läste det du skrev och jag ville bara säga att jag blir ledsen när jag ser det du skriver och jag förstår precis det du känner, jag vill också ha allt det du vill ha. Finns här för dig om du vill prata om det.

2010-08-31 22:23:04
Pauline

du ändrar verkligen design jämt :P

2010-09-01 18:42:20
URL: http://denlillatrotsiga.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: