Vem är jag?

Jag lyssnar på: Avril lavinge
Jag pratar: Svenska
Jag tycker om: Att skratta

Jag avskyr folk som: Särbehandlar en
Min första vän hette: Linn
Kärlek är: Jobbigt
När jag borstar tänderna: blir dom rena hehe
När jag lagar mat: går det knappt att äta

Det är charmigt när:
vet inte
Jag är rädd för: att vara ensam
Den värsta känslan är: framtiden
Den bästa känslan är: när allt går bra
Jag är bäst på: att skriva
Jag är sämst på: matte
Om jag var ett djur skulle jag vara: giraff

Om jag var en insekt skulle jag vara fluga
Jag kommer alltid att vara: mig själv
Jag är lik: ingen
Det finaste som finns är: vet inte
I sommar: var jag i skottland
Sist jag grät var: i torsdags
Jag kan: mkt ^^
När jag bakar så bakar jag: blir det muffins
Min mobiltelefon är: helt ok
När jag vaknar på morgonen: är jag trött
Idag har jag: kollat på film, suttit vid datorn
Ikväll ska jag: sova
I morgon kommer jag: jogga, städa rummet & rensa kläder
Jag vill verkligen:
att allt ska bli bra med J

Allmänt

Ska inte bli skoj: att lämna dig som vän
Favoritplagg i garderoben just nu: mina jeans byxor
Längd: 1,48 cm
Byter gärna garderob med: Nicole richi?
Byxa eller kjol: Byxa
Mitt rum kan beskrivas som: fult & stökigt
Mej själv med tre ord (just nu): ledsen, känner saknad och trött
Jag ville bli när jag var liten: polis
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: nedstämd
Något jag absolut inte äter: fiskpinnar
Kläder just nu: mjukisbysa, linne, underkläder och sockar
Vad sa du senast: släck lamplan ^^
Hur många kuddar sover du med: 2 st
Spelar du något instrument: nepp
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare:
spara
Bästa film: många
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet
Tror du på mirakel: Ja
Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3-4
Bio eller promenad: båda
Är du kittlig?: ja
Snarkar du: vet inte, tror inte det
Stjärntecken: ljungfru
Rädd för insekter: nej
Äckligaste insekten: håriga spindlar
Det här är jag bra på: skriva
Bästa bok: Jonas gardell böckerna
Vad vill du jobba som: Författare e
Chips, morötter eller godis: godis
Pizza eller hamburgare:
hamburgare
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dej:
JAAAAAAA =D
Stökigt eller välstädat (hemma): mitt rum: stökigt
Gungar du på stolen: nepp
Vilken hand håller du gaffeln i: höger
Gillar du att sjunga: nej
Anser du att du är stark: nej
Använder du knark: nej
Kaffe, te eller inget:
inget
Vad använder du för skor just nu: fula gympaskor
Favoritfärg på kläder: blå, vit, svart

Senaste person som:
Du pratade med:
pappa
Gick på stan med: emma
Skällde på: ingen

Senaste:
Låt du hörde: Fall to pices
Film du såg: kolla längre ner
Mat du åt: pasta och köttfärssås
Kram: emma
Resa: skottland

Favorit:
Låt: många
Ämne: samhäll
Plagg: unika
Skor: mina 9 cm klackskor

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: