Underbar kväll

Glömde uppdatera innan jag gick iväg! Iaf kvällen spenderades på UG och jag hade det jätteroligt!

Gick till UG och när jag gick på kyrkrakan kom rebecka i sin bil och plockade up mig, jättesnälllt! =) Hon körde då hem till sig för att hämta linnéa (hennes syster) fick även se hennes rum som var jättefint, sen åkte vi alla 3 ner till församlingshemmet!

Kvällen började med en mysig fika med mycket skratt och prat. Johan lärde mig dricka té med mjölk, mkt gott!!! Efter fikat blev det mycket diskution om biblen och olika frågor, mkt intressant och givande diskution. Efter nästan 2 timmar av disktion så gick vi in i soffrummet och lekte maffian två grr, sen blev det en bra liten anddakt! Sen körde jennys mamma mig hem och nu sitter jag och lyssnar på musik! Är jättepigg för åt massor av godis där borta.... Underbar kväll helt enkelt <3 =)

 

Vad har ni gjort denna kväll?


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: