Tankar

Jag tycker att livet är orättvist, Jag har ofta hört att jag är en go tjej som har mognat dom senaste åren, men om jag nu är så mogen och go tjej varför har jag svårt att hitta bra kompisar? kompisar som inte sviker en, varför hittar jag då inte en bra kille som gillar mig för den jag är? Varför får jag ha det tufft i skolan och jobbigt förhållande med min familj?

 

Jag menar inte att dom som inte är så snälla ska ha det dåligt, men jag tycker att jag förkännar att ha det bra att må bra, men gång på gång blir jag ledsen, besviken och någon motgång kommer.

 

Kanske kommer det bli bättre när jag blir äldre? Har lärt mig genom livet att vara tuffare, stå på mig och säga ifrån. På det sättet har jag även blivit mognare men det har även gjort så jag har svårt att öppna up mig inför nytt folk för jag vill inte bli sviken igen och liter inte på människor på samma satt, och det tycker jag är jobbigt.

 

Jag vill må bra

Jag vill känna att skolan, vänner går bra att jag kan umgås med kompisar, hitta på roliga saker.

 

Det är väl bara att vänta och hoppas att allt blir bra till slut!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: