Meninglös dag

Denna dag känndes helt meningslös! Började 08.05 med svenska (kom 10 min för sent) jag hade gjort fel / tänkt fel men jag och Iman redovisade iaf och det gick bra. Skulle också få reda på vilket betyg jag fick på min uppsats men det fick jag inte veta =( Svenskan var slut 09.00 och då gick jag hem åt lite och kollade på TV. 10.00 började matten men jag var sååå trött och seg så jag fick gå efter 30 men, har iaf gjort min matte läxa. Satte mig sen med skolkyrkan i cafeterian pratade lite och så, hade sen då skolkyrka... Halv 1 hade jag prov och ja det gick nog skit!!! Nu har jag varit hemma ett tag och suttit vid datorn! Är dunder trött så måste hålla mig vaken men det finns inte så mkt man kan hitta på här hemma =/

När pappa kommer hem blir det iaf middag och sen får jag väl hitta på ngn tills kl är 21-22 00 då det blir bra att gå och lägga sig!!!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: