Dagen än så länge

Kom till skolan vid 07.45 tidigt för att vara jag! Gick till skolsköterskan, men hon arbetar inte på måndagar =/ så gick och satte mig vid datoerna inne på facebook! Annelie kom och hälsade på mig i skolan och vi satt och snackade i caféterian. Efter den pratstunden satte jag mig med Iman och jessica i cafetérian, vi gick sen till samhällskunskapen och sen gick vi och åt!

Efter lunchen satte sig alla, Jag, anna, jessica, Iman, alexandra i caféterian och efter en stund kom det en kille som hette Jonas som var medlem i ssu socialdemokraternas ungdomsgrupp, vi alla satt och snackade om hans politiska intressent osv... typ alla gillade SD lite...? Resten av dom jag var med gick på lektion så jag satte mig med rebecka och maria i lillastudiehallen. Sista lektionen var historia...BORING!!!

 

Har nu varit ätit middag och sitter inne på facebook och tar det lugnt efter en lång dag!!!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: