23 november

Min dag i skolan började 10.00 med samhällskunskap där vi fick läsa på till provet som vi har imorgon, tror att provet kommer gå jättebra! Tycker att detta område har varit intressant så har hängt med bra på lektionerna.
 
När samhäll var slut gick jag hem åt lite och kollade på TV.
 12.20 var jag tillbaka till skolan och då hade jag svenska, fick beröm av min svenska lärare att jag är en duktig skrivare och borde hålla på med skrivning... Fick även en ny grej att jobba med och det är jag och iman som jobbar tsm.
 Efter svenskan var det dags för alternativ medicin där vi hade qing gong, väldigt avslappnade men kanske lite flumit. Sista lektionen var historia, men jag pratade med min lärare så nu har jag tagit bort den för historia var för svårt och jag hade IG varning i det... lite synd för historia är ju intressant, men man kan ju inte göra allt! Min lärare tog mig i hand och tackade för denna tiden iaf så det var roligt =)

p.s Volka är blä äckligt drick inte det....


qing gong på bilden


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: