TV kväll

Min kväll spenderades framför TV. Först ut var " Färjan" sen var det "trauma" och sista var det "välkomen hem" EMD kampanj mot hemlösheten! Som jag tycker är jätteviktigt!
 Om man ser en hemlös vf inte köpa lite mat till den, något varmt att dricka nu när det är så kalt ute, köpa filtar osv till dom, det skadar ju inte??? Bor på landet så här har vi inga hemlösa, men till er alla som bor i stockholm eller göteborg tycker jag kan ge en hjälpande hand!

Resten av kvällen med musik & datorn God natt! ♥

Kommentarer
E - Bloggen om mode & skönhet

Ja, jag längtar jag med :) Men som sagt, bara 2 dagar kvar nu :)



Hoppas allt är bra med dig en sån fin tisdag som denna ? :)

2009-12-22 10:34:42
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: