Tur att jag gick up imorse...

För den här dagen har varit jättebra!

Kom till skolan halv 9 och hade en lektion (vet inte vilken går bara dit) där vi kollade på filmen hip hip hora, en kort rast och sen fortsatte lektionen med en diskution om filmen.
 Efter lektionen var det lunch som jag idag åt tsm med jimmy, snodde hans hatt och jag passar verkligen i hatt! Ska köpa en när jag kommer till stan någon dag.

Andra lektionen var pedagogisk ledarskap. Avbröt lektionen efter 15 min för att lyssna på en skotte som spelar säckpipa i studiehallen. (vi har utbytningsstudenter från skottland) Var ju i skottland i sommras så har hörd det förut, men gillar det jättemkt och stämmningen var på topp! Fortsätte sen lektionen med att läsa, tjata med andreas och miranda. Fick sluta efter den denna lektionen, skönt! En bild från denna dag kommer när den andra datorn är fixad.

 

Nu ska jag softa & lyssna på musik!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: